Wednesday, July 6, 2011

MSK oh MSK..jom ragging~~haha ^__^

Assalam..
hye, da agak lama gila aku tak update blog tersayang..sorry aku blur apa yang nak ditepek kat entry..Hmm, well same goes today which is not much that i want to share..Tahniah kepada pelajar-pelajar baru yang telah berjaya melayakkan diri untuk belajar dan menuntut ilmu di Politeknik Banting yang indah ni..the newbies registration was at July 4 dan aku ditugaskan untuk jadi 'usherer' atau penyambut tetamu..we call it MSK (Minggu Suai Kenal) or ice breaking week..
Day 1 - aku dah kelewatan kerana kesiangan..haha..tp no worries, dapat cover..kena sambut parents yang datang untuk pendaftaran anak-anak yang tentunya membanggakan mereka..jadi kepenatan sikit sebab   aku terpaksa berpanas di bawah khemah..
Day 2 - there's not much i have to do kecuali persiapan untuk taklimat perpustakaan for the next day..
Day 3 - Berdebar jugak jantung ni waktu aku kena buat public speaking as to assist my new boss (Faiz) to give talk to the students. Things goes well sebab student kali ni sedikit sopan berbanding dengan stok MSK bulan Disember 2010..hahaha..aku tau tak baik tapi, dah memang macam tu..yang last semester nk dengar taklimat pun muka ketat..belum promote masuk MLM kena kuar sampai RM40k...haha..opppsss, terlebih sudahhh...

Just waiting for tomorrow and to update about the rest of the MSK event.. :)

No comments:

Post a Comment